• Program lojalnościowy

Program punktów bonusowych „Zawsze i na zawsze”

Program punktów bonusowych nagradza stałych klientów Psynu.

ZASADY PROGRAMU są proste:

za każde wydane1 zł otrzymujesz 2 punkt na Twoje konto.
  • Nie musisz się rejestrować w programie, by zbierać punkty. Wystarczy, że zawsze logujesz się na swoje konto podczas zakupów w naszym sklepie.
  • Punkty naliczają się automatycznie po każdym zrealizowanym zamówieniu i widoczne są na Twoim koncie w dziale PROGRAM LOJALNOŚCIOWY.
  • Za zamówienie zrealizowane rozumiemy opłacone i wysłane (obowiązuje tu data wpływu należności od klienta, bądź zaksięgowania wpłaty dokonanej za pobraniem przez kuriera InPost).
  • Punkty nie przeterminowują się i są zawsze gotowe do wykorzystania.
  • Najlepiej wymień punkty podczas składania zamówienia, wtedy prezent trafi do Ciebie wraz z zamówieniem.
  • Możliwe jest też odebranie nagrody, bez konieczności dokonywania zamówienia, wtedy jednak konieczne będzie opłacenie kosztów dostawy prezentu.

Jak wymienić punkty na prezenty?

  • ZALOGUJ SIĘ do konta klienta.
  • W panelu konta przejdź do działu PROGRAM LOJALNOŚCIOWY.
  • Upewnij się, ile punktów zgromadziłeś. Świetnie! Teraz czekają Cię same przyjemności.
  • Kliknij PRODUKTY ZA PUNKTY -> przeniesiesz się do naszego katalogu prezentów.
  • Wybierz interesujący Cię produkt (dostępny za liczbę punktów, jakie posiadasz. Musisz posiadać wystarczającą liczbę punktów - nie ma możliwości dopłaty w gotówce).

Regulamin Punktów Lojalnościowych

Zbieraj punkty i wymieniaj na nagrody   Program punktów bonusowych nagradza stałych klientów Psynu Wszelkie zasady programu bonusowego, tj. otrzymywanie, zbieranie oraz realizacja premii określone są przez następujące warunki:

  1. Organizatorem programu jest Psynu z siedzibą w Hucie Dłutowskiej REGON: 528785558 NIP: 7712614274.
  2. Uczestnikiem programu lojalnościowego jest każdy klient, który posiada konto klienta w sklepie psynu.pl.
  3. Program lojalnościowy obowiązuje od 01.02.2025 r., data zakończenia nie jest określona.
  4. Podstawą do naliczania punktów bonusowych jest suma złożonego i zrealizowanego zamówienia.
  5. Punkty naliczane są na konto klienta.
  6. Wartość i ilość punktów nie może zostać wypłacona w postaci gotówki.
  7. Uczestnik nie może w żaden sposób przekazać Punktów na rzecz innych osób.
  8. Wgląd w ilość uzbieranych przez Ciebie punktów możliwy jest po zalogowaniu się w zakładce „twoje konto” w kategorii „program lojalnościowy”
  9. Prezenty programu lojalnościowego psynu.pl, to wybrane przedmioty materialne oraz usługi, które Uczestnik może otrzymać w zamian za zgromadzone Punkty.
  10. Naliczanie punktów na konto klienta następuje automatycznie po wpłynięciu opłaty za złożone zamówienie.
  11. Wartość zdobytych punktów odnosi się do wartości złożonego zamówienia. Za każde wydane 4 zł otrzymasz 1 punkt bonusowy.
  12. Zamówienie nagrody możliwe jest na dwa sposoby. W przypadku chęci odbioru nagrody równocześnie z realizowanym zamówieniem, należy w katalogu prezentów wybrać produkt i dodać go do koszyka. Prezent zostanie wysłany razem z zakupionymi produktami. Można odebrać prezent bez konieczności zakupów w sklepie Psynu. W tym celu należy wybrać produkt z katalogu prezentów, dodać go do koszyka i potwierdzić chęć realizacji zamówienia. W tym przypadku Klient ponosi koszty wysyłki wybranej nagrody.
  13. Wskazany w katalogu zakres nagród może ulegać zmianom i modyfikacjom, stosownie do potrzeb i możliwości organizatora, a także stosownie do dostępności nagród.
  14. Organizator zastrzega sobie prawo do zastąpienia zamówionej nagrody inną podobną lub wycofania poszczególnych nagród z katalogu prezentów, co spowoduje unieważnienie złożonego zamówienia.
  15. W przypadku wycofania prezentu z katalogu i nie zrealizowania złożonej już dyspozycji wymiany punktów na prezent, Organizator zwraca punkty na konto uczestnika.
  16. Dane zawarte w katalogu nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego i służą wyłącznie celom informacyjnym, umożliwiając wybór nagrody.
  17. Psynu zastrzega sobie prawo zakończenia uczestnictwa w programie bonusowym lub zastąpienie go innym programem.
  18. Prezenty nie podlegają reklamacji.